tagen av emma a (maiiz.blogg.se):D

Dag 01 – Det här är jag 
Dag 02 – Min Familj 
Dag 03 – Hur jag bor 
Dag 04 – Platser jag besökt 
Dag 05 - Vad jag tror att jag gör om 1 år
Dag 06 – Vad jag saknar
Dag 07 – Vart min drömresa går
Dag 08 – I min handväska 
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden
Dag 10 – Vinter eller sommar och berätta varför
Dag 11 – Hur jag ser ut en vanlig dag 
Dag 12 – Vart jag tillbringar sommrarna
Dag 13 – Det här visste ni inte om mig 
Dag 14 – Min favoritlåt/band/artist 
Dag 15 – Det godaste jag vet 
Dag 16 – Det här är jag rädd för 
Dag 17 – Min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet 
Dag 18 – Ett minne 
Dag 19 – Vem jag helst skulle se ut som
Dag 20 – Vad skulle jag ta med mig till en öde ö  (3 saker) 
Dag 21 – Mitt förhållande till mat 
Dag 22 – Det bästa youtubeklippet 
Dag 23 – Mina vänner 
Dag 24 – Vad jag helst gör en helg 
Dag 25 – Mina tre favoriträtter 
Dag 26 – Mina tre finaste bilder 
Dag 27 – En sak jag ångrar
Dag 28 – Varför började jag blogga från första början
Dag 29 – Vad jag gör för att försörja mig
Dag 30 – En bra och en dålig egenskap
så nu har jag något att blogga om varje dag! :D /s

Kommentarer
Postat av: Emma

haha^^ snygg mall <3

2011-03-18 @ 19:06:13
URL: http://maiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback