HAHAHAHAH !!!!!!!!!!! samthaman.blogg.se !

den här videon DÖDAR !
(detgårinteattbäddainvideosar...-.-)
"vet ni vad jag behöver? ett busskort.
buss kort. buscard, a buscard. varför skule jag behöva ett busskort, kanske ni undrar. Aa, det e såhär vi kan ju inte använda cash längre, cash sånt som man har i händerna.. nä! POUH gone. busskort. jag behöver tydligen att busskort för atte dom hasr slutat använda cash på bussarna hära. ööh eftersom det har varit nåt rån. va? vem fucking rånar en buss? jag vet inte, inte jag. buscaard. så nu.. måste jag skaffa ett busskort, jag har inget busskort. buscard no. nada busskort! i don't have one. i need one. busskort. busskort. buusskoort. lampa.
men seriöst. jag behöver ett busskort uehh heuh. jag kommer inte överleva jag måste åka buss imorn jag ska in till stan imorn och jag kommer inte in till bussen. jag måste.. jag menar jag kommer inte in till stan och jag måste gå och jag har inte tid jag måste gå med bussen men det finns inget busskort. sch... jag behöver ett busskort.
seriöst dom kommer bara förlora på det om dom inte ska betala cash för ingen har ett busskort, jag har inget busskort. om inte jag har så finns det inte så många som har det. eller många har det, men jag har inte. jag behöver ett.
har ni ett busskort? i så fall... säg! för jag har inget busskort, som ni kanske förstår nu.
jag ska kolla deras hemsida. *schebluff*.. nånting ramla. elltee öeh. okej. den här videon var ganska onödig för jag läste just på deras hemsida, att det bara gäller efter klockan sju... så det e okej. I don't need a buscard anymore! I'm happy! this is still my lamp why am I showing it so much?  and why am I talking english? why am I wispering?
(sjukt ful min!!)
thhhe! III have to gou. I'm gonna eat some cake. ska äta lite tårta för min brors... msn för min brorsa fyller år. han fyller fjorton. han heter Sebastian. säg grattis.
hejdå
HAHAHAHHAHAHAHAH
/FLIOOPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback