Egen blogg?

funderar på att skaffa egen blogg.. vet inte varför men känner för det bara? den här bloggen äger ju såklart ;) vi har ju hållit igång i 1,5 år!! wohoo!! ;D om jag startar en egen blogg kommer jag inte lämna denna underbara men blogga lite häribland också ;) kan ju inte bara överge filippa! men det känns så onödigt att ha en blogg tillsammans när bara jag uppdaterar om ni fattar, men vi kan ju inte ta bort den här för man vet aldrig när man blir sugen på att blogga igen, plus allt vi har skrivit ( 856 inlägg!!!!! :O :O :O )vill man ju inte förlora!! men jag får se,, ska dra till teater nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback