Dag 03 - Hur jag bor

Ja, hur bor jag? Hos mamma bor jag i ett hus i lahäll som sagt. Det är väll ett fint och gaaanska stort hus, eller jag tycker det i alla fall ;) Hos pappa bor vi i ett ganska litet hus i Enebyberg. Det är inte riktigt min stil och det är ganska litet men vi håller på at bygger ut och sen kommer jag och ludde ha hela källaren själva :D då blir det nice! Jag skulle kunna lägga upp en bild på mitt rum hemma hos mamma om det inte var så fruktansvärt stökigt ;) men jag kanske tar bilder senare idag och lägger upp! I mitt rum finns i alla fall de vanliga sakerna, typ skrivbord, garderob, säng, bokhylla och massa småsaker :) Hemma hos pappa så har Molly fått mitt rum just nu eftersom vi bygger ut, men jag har ett "tillfälligt rum" med de viktigaste sakerna. Bilder KANSKE kommer! ;)
So long! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback