Dag 02 - Min familj

Ja, jag har skilda föräldrar som jag skrev förut, min pappa heter Magnus och min mamma Märit. Både mamma och pappa har gift om sig. Pappa bor med Sanna, de har får Molly som är mitt yngsta syskon (1år) och så har vi en hund som heter Jack :) Mamma bor med Bengt, de har fått Magda (9år) och Markus (6år), där har vi 3 katter och fiskar :D Och sen har jag ju såklart min storebror som bor både hos mamma och pappa precis som jag, han är mitt enda helsyskon, resten är halvsyskon ;) Det var min familj! Sen har jag såklart mormor, morfar, farmor och farfar, 5 kusiner, en extrakusin och lite anna släkt :)

Ja, det är det! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback