I <3 Google translate

Orginal:
Hej på er alla (inga) läsare! Jag härmar Filippa lite och använder google translate, kul jag har det va? Haha, nej men mamma och Bengt kollar på tv, något tråkigt program så jag sitter vid datorn, men har kollat facebook ca 12276072 ggr nu så då fick jag extremt tråkigt! Jag är sjuk så har varit hemma idag och på slutet av dan igår. Ska vara hemma i morgon också! Nu ska jag översätta tillbaka det här till svenska igen! Hejdå!
Finska:
Hei kaikille (no) lukijat! Olen jäljittelee Philippa vähän ja käyttää Google kääntää, hauskaa minulla on se oikea? Haha, ei, mutta äiti ja Brian katsella televisiota, noin tylsä ohjelma joten istun tietokoneen ääressä, mutta on tarkistanut ole noin 12276072 kertaa nyt, joten kun sain erittäin tylsää! Olen sairas niin on tänään kotiin ja päivän päätteeksi eilen. Pitäisi olla kotona huomenna myös! Nyt olen kääntämisestä takaisin Ruotsin taas! Heippa!

Tillbaks:

Hej till alla (ingen) läsare! Jag återger Philippa lite och använda Google för att översätta, det roliga jag har det rätt? Haha, nej, men mamma och Brian tittar på tv, något tråkigt program så jag sitter vid datorn, men det är inte kontrolleras ungefär 12276072 gånger nu, så när jag mycket blev uttråkad! Jag är trött som ett hem idag och slutet av dagen igår. Ska vara hemma imorgon också! Nu är jag översätter tillbaka till Sverige igen! Hej då!

Engelska:

Hello everyone (no) readers! I mimics Philippa bit and use google translate, fun I have it right? Haha, no, but Mom and Brian watch TV, some boring program so I sit at the computer, but have checked facebook about 12276072 times now, so when I got extremely bored! I am sick so have been home today and at the end of the day yesterday. Should be home tomorrow too! Now I'm translating this back to Swedish again! Bye!

Tillbaks:

Hej alla (ingen) läsare! Jag härmar Philippa lite och använda Google Translate, kul jag har det rätt? Haha, nej, men mamma och Brian tittar på tv, något tråkigt program så jag vid datorn sitta, men har kollat facebook om 12276072 gånger nu, så när jag fick extremt uttråkad! Jag är sjuk så har varit hemma idag och i slutet av dagen igår. Ska vara hemma imorgon också! Nu är jag översätter detta till svenska igen! Hej då!

Haitiska:

Hello tout moun (pa) lektè! Mwen repwodwi Philippa ti jan ak Google itilize tradui, amizman mwen gen li dwat? Aa, pa gen, men se manman ak Brian gade televizyon, gen kèk pwogram raz Se konsa, mwen chita sou òdinatè a, men yo gen tcheke sou facebook 12276072 fwa kounye a, Se konsa, lè mwen te resevwa anpil anwiye! I am malad konsa yo te lakay jodi a ak nan fen yè an jou. Yo ta dwe demen kay tou! Koulye a, mwen tradui sa a tounen nan Swedish ankò! Bye!

Tillbaks:

Hej alla (av) läsare! Jag återger Philippa lite och använda Google translate, jag har kul det rätt? Visst, nej, men mamman och Brian titta på tv, vissa program tråkig, så jag sitter på datorn, men de kolla på facebook 12276072 gånger nu, så när jag mycket blev uttråkad! Jag är så sjukt att de var hemma idag och slutet av dagen igår. De bör vara hemma i morgon också! Nu har jag översätta detta till svenska igen! Hej då!



Jag gillar att de alltid översätter Bengt till Brian! :D











/Stina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback