Good morning!

Jamen tjenare! Har vaknat och booorde verkligen duscha men har dans ikväll så jag duschar då. Idag har jag och Emma danslektion för klassen på gympan, kul :D Haha vi ska dansa locking, ska bli kul att se alla dansa ;) fast det är ganska lätt. Det är så kallt ute så jag får skjuts till skolan nu :D det fick jag igår också ;D TACK mamma och bengt ;) Omjag inte skulle få skjuts skulle jag sticka om en kvart ;) nu ska vi sticka om 3 kvart. Såg alla på julkalendern i går då? Jag gjorde faktiskt det! :D Den var dålig.. fast ja gillar mamman! Haha får se om jag följer den, brukar inte kolla hos pappa, bara när de små kollar här hos mamma :P Men nu ska jag bädda sängen, byebye!
/STINA (sti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det du heter, namn som man oxå kan säga ;):
Kom ihåg mig?

Din underbara e-mail: (publiceras ej)

Din egen fina bloggadress:

Det du vill kommentera till oss:

Trackback